اس ام اس های قشنگ و عاشقانه
تاریخ : چهار شنبه 24 / 6 / 1398
بازدید : 878
نویسنده : سعید صادقی

اس ام اس عاشقانه کامیارسان

 

 

ﻫﻨﻮﺯ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﮐﻪ ﺁﻣﺪﻧﺖ مثل ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺑﺎﺷﺪ

ﺑﯽ ﺧﺒﺮ …

صدای پای تو بهترین ترانه هاست

زمزمه کن تشنه شنیدنم …

ﺩﻝ ﺻﺪ ﭼﺎﮎ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺗﯿﻎ ﺗﺮﺣﻢ ﺑﺪﺭﯾﺪ

ﺩﻝ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﺑﺨﺮﯾﺪ

ﺩﻝ ﻣﻦ ﮔﺮﭼﻪ ﺷﮑﺴﺘﻪ ، ﮔﻮﻫﺮﯼ ﻧﺎﺏ ﺷﺪﻩ

ﻋﺸﻖ ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﺗﻮ ﺁﻥ ﺗﺤﻔﻪ ﯼ ﻧﺎﯾﺎﺏ ﺷﺪﻩ

گاهی

دلم بی هوا ، هوایت را می کند

هوای تو ، تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی

.....

تو برمی گردی عشقم

و زندگی را از جایی که پاره شده دوباره به هم می دوزیم

در صندوق خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هست

......

تاریکی را دوست دارم چون پیامدش روشنایی است

سکوت را دوست دارم چون آرام بخش است

تنهایی را دوست دارم چون تو را به یادم می آورد

......

 


زیباترین اس ام اس و جملات عاشقانه 2015

عشق یعنی...
خونه پر از نشونه های یه مرررد باشه...
 

زیباترین اس ام اس و جملات عاشقانه 2015

دانی که دلم چه از خدا میخواهد؟
بی پرده بگویمت...."تو" را می خواهد.....

 

زیباترین اس ام اس و جملات عاشقانه 2015

جــآیی کـه نزدیکــ ِ تــــــــــ♥ـو اَم
دور اَز 
تمــوم ِ غصه هــآستـ ..

 

زیباترین اس ام اس و جملات عاشقانه 2015

صندلی کنار صندلی ام بگذار...
همنشینی با تــــــــــو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها...
 

 

زیباترین اس ام اس و جملات عاشقانه 2015

دلــــــم میخواد بــــدونـــــم ...
چـــــه حـــــالی داری؟!!...
وقتــــــی ایـــــن هــــمـــــه دوســـــتـــت دارم

 

زیباترین اس ام اس و جملات عاشقانه 2015

دوچرخه ام راجای همیشگی گذاشته ام
وقلب دردست..........
امده ام تاهفته مان راشروع كنیم ..........
بابوسه ای یواشكی............

 

زیباترین اس ام اس و جملات عاشقانه 2015

عشق اوشوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد. . .

زیبا بود اما شوخی بود. . . حالا. . . او بی تقصیر است!

خدای او هم بی تقصیر است.!!! من تاوان اشتباه خود را پس میدهم!!!

 

 




:: برچسب‌ها: اس ام اس های قشنگ و عاشقانه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
SAEID در تاریخ : 1393/9/7/parsportal - - گفته است :


1 | اس ام اس پــَ نــَ پــَ

یارو میره داروخانه میگه یه شامپو فرش بده میگه میخوای فرش بشوری میگه پنپ میخوام بریزم بسرش موهاش رشد کنه

فرستنده : محمد جواد رجبی

2 | اس ام اس خنده دار

این پسر هایی‌ که فقط با یکی میمونن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اینا پول ندارن هزینه چند نفر و با هم بدن
وگرنه عمرا با یه نفر میپریدن :|

بــــــــاور کنید :| دی


فرستنده : جیگر طلا!

3 | اس ام اس عاشقانه

شب پر از ****************ای داشته باشی

فرستنده : بهاره جوووووووووووووووووون

4 | اس ام اس سرکاری

مورد داشتیم چهارتا دختر داشتن امتحان راهنمایی رانندگی میدادن مامور ب دختره ک پشت فرمون بوده گفته ردی
دختره گفته چرا?!
.
.
.
گفته از لاین خارج شدی!
دختره زده زیره گریه ک
جناب سروان ب خدا پیشنهاد دوستی زیاد میدادن واسه این از لاین اومدم بیرون!
اون سه تا دختره پشتی هم داشتن سریع لاین و نصب میکردن!
مامور الان تو کماست واسش دعا کنید

فرستنده : جیگر طلا!

5 | اس ام اس فلسفی



عجيب است
.
.
برای دروغ هايمان " خدا " را قسم ميخوريم
.
و به حرف راست كه ميرسيم ميشود " جان تو "...!!!
(


فرستنده : جیگر طلا!

6 | اس ام اس خنده دار

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪ ﻋﺸﻘﺶ ﮔﺮﯾﻪ
ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺭﻓﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭﺵ ﻧﺸﺴﺖ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺷﮑﺎﺷﻮ ﺑﺎﺩﺳﺘﺶ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﮔﺮﯾﻪ ﻧﮑﻦ
آرایشت پاک میشه
ﺷﺒﯿﻪ ﻣﯿﻤﻮﻥ ﻣﯿﺸﯽ…

فرستنده : جیگر طلا!

7 | اس ام اس خنده دار

مورد داشتیم !!!!
ﻃﺮﻑ ﺭﻓﺘﻪ ﺧﺎﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﻣﺦ ﺩﺧﺘﺮﺭﻭ ﺯﺩﻩ ﺑﺎ
ﻫﻢ ﺩﻭﺱ شدن!!! :|
خو اینم یه روش ِ
مورد داشتیم خوب :|
چرا این طور نگاه می کنید :|

فرستنده : جیگر طلا!

8 | اس ام اس دوستت دارم

در ثانیه‌های بودنت می‌ مانم . . .
در فصل شکست خوردنت می‌ مانم . . .
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد !
تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .

فرستنده : الناز

9 | اس ام اس خنده دار

دیشب داشتم خواب پتروس فداکار رو میدیدم

صبح که بیدار شدم دیدم انگشتم تو دماغم گیر کرده :|


فرستنده : جیگر طلا!

10 | اس ام اس خنده دار

کامپیوتر بدون اینترنت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مثل دستشویی بدون آب میمونه ... :|

فرستنده : جیگر طلا!

11 | اس ام اس خنده دار

صبح یه غلطی کردم به لیوان آب یخ ریختم رو مامانم گفتم من شما رو به چالش اب یخ دعوت میکنم ^_^
فوحشایی که خوردم هیچی :|
از صبح نشسته دمه اشپزخونه میگه مامان هستم شما رو به چالش گشنگی دعوت میکنم :|
توروخدا یکی یه لقمه نون بده دستم مردم از گشنگی :|

فرستنده : جیگر طلا!

12 | اس ام اس سرکاری

یکی از بدترین حسرت هایی که از گذشته میخوری ...
وقتیه که
گوشیتو سایلنت میکنی
بعد گمش میکنی! *_*

فرستنده : جیگر طلا!

13 | اس ام اس خنده دار

هر بار که دندونم درد میگیره
.
.
.
.
زنگ میزنم چهارتا کلینیک قیمتا رو میپرسم
خودش دردش خوب میشه! ^_^

فرستنده : جیگر طلا!

14 | اس ام اس سرکاری

به یارو می گن شغلت چیه؟
میگه: یه اطلاعاتی هیچ وقت شغلشو به کسی نمی گه ! :|

فرستنده : جیگر طلا!

15 | اس ام اس سرکاری

ﻣﯿﮕﻦ ﺗﻮ ﺟﻬﻨﻢ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ
.
.
.
.
.
.
ﮐﻪ ﺍﯾﺸﺎﻻ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﻣﯿﺮﯾﺪ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﺪ
ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﻬﺸﺖ ^_^

فرستنده : جیگر طلا!

16 | اس ام اس سرکاری

امروز داشتم به مشکلاتم میخندیدم

.

.

.

.

.

مشکلات اومد زد تو گوشم
گفت
مگه من باهات شوخی دارم بچه


/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1393/6/25/parsportal - - گفته است :

عالی بود عشقم خیلی ممنون فداتشم الهی...


پاسخ:...I LOVE MY LOVE خیلــــــی دوستت دارم عشقــــــم... ممنون عشقــــــم...

/weblog/file/img/m.jpg
kamyarsan در تاریخ : 1393/6/24/parsportal - - گفته است :


**به نام آفريدگار عشق هاي پنهوني**
♥♥ آهاي نازنمكدار منم عاشق تبدار♥♥
♥♥ ببين دل تو دلم نيست واسه لحظه ي ديدار♥♥


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com